tisdag 14 oktober 2008



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jag önskar jag kunde säga att jag gjorde nått vettigt om dagarna. Tyvärr inte, är arbetslös sen en månad tillbaka. Blir förmodligen psykologi på högskolan till våren, om jag inte hittar något jobb. Och sen lutar det åt plugg i Växjö till hösten.

Vad gör du? Och hur gick det i Hässleholm? Tyvärr var jag för lat och för snål för att sitta på tåget de två timmarna det tar från Kalmar :o|

Lisa Gidlöf sa...

Hej Elina!

Du gör säkert nåt vettigt ändå, blir lite smartare för var dag som går tex, det behöver man ju inte jobba för att bli, snarare tvärtom..kanske. Mitt posten-jobb är väl mer fördummande än stimulerande om man säger så. Men jag jobbar rätt lite, bor hemma för tillfället så d funkar.

Det gick jättebra i Hässleholm. Hur visste du att jag skulle dit? Henrik och hans kompis körde mest komiska poesi/stå-upp grejer och så kom jag där med min erotiska, tungsinta poesi, jag kände mig lite som en Kristina Lugn-wannabe, men d va en kul och annorlunda upplevelse. Bara 2 h till Hässleholm från Kalmar?! Jamen du är förlåten, hihi! Ta hand om dig, Kram

Anonym sa...

Jag fick fatt i Henriks blogg som han hade i fyra veckor, och då skrev han tillbaka och tipsade han om sin show, och vem som skulle vara hemlig gäst ett visst datum. Blev som sagt inte så men slår vad om att ni "ägde scenen" :o) Ha det fint du!